Kattjävel

TROR JAG HATAR MIN KATT LITE JUST NU.

Satt nyss och åt ostbågar, och så kommer en av mina kattjävlar in i mitt rum. Hon sitter och stirrar på mig och vill tydligen smaka. Men det får hon inte för dom var redan slut. Men hon fortsätter att sitta där och se dum ut. Min ena hand hade jag i knät och förmodligen luktade den ostbågar. Antar att hon kände av lukten för helt plötsligt så hoppar hon upp och tar dag i ena låret på mig med hennes framtassar och hänger i luften. Såklart så skriker jag HÖGT och försöker få bort kattjäveln. Men hon hänger kvar. Så reser mig upp och får tillslut bort henne. Jagar henne ut ur rummet och tittar på mitt lår och ser märken från hennes klor. Blir upprörd och går å berättar för mamma om vad som hände.

ASSÅ FY FAN VA ONT DET GJORDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrek så högt så jag tror att jag råkade väcka mina äckliga grannar (ånej...)

Nu är det typ som ett tassavtryck på mitt lår. Fyra små prickar som är från hennes VASSA KLOR. Otäckt. :(


..................................................................


okej inte så passande bild men den är fin ändå.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAH AWW MIRRE LR?



Skrek så högt så jag tror att jag råkade väcka mina äckliga grannar (ånej...)



HAHAHA tänk på lilla viktoria

2009-09-17 @ 20:41:28
Postat av: tilla

hanna: AHAHAHHAHAHAHAHAH JAAAA KATTJÄVEL ;RAGE;

2009-09-17 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0