Konsert snart :(?

Försöker släppa det där om TH, men det går bara inte! Jag känner mig mycket bättre nu, men jag är fortfarande så arg på mig själv över att jag missade dom. Kan trösta mig med att det inte bara var jag som missade dom. Vad elak jag är, men det känns bättre om jag tänker så ändå.
I NRJ intervjun så sa dom i för sig att dom skulle ha en stor turne år 2010 O_O Hoppas, HOPPAS dom kommer till Sverige då. Det borde dom ju göra eftersom när de sist skulle ha en konsert här så tog biljetterna slut.

Typ hela min släkt tycker jätte synd om mig nu och alla andra fans som missade dom. Speciellt min mamma. Hon sa att när dom kommer till Sverige så ska jag ha en biljett, och det skulle inte spela någon roll hur mycket den skulle kosta! Åh mor min <3 Fick ett sms av syrran som fick mig att tänka till ;)

Hej gumman. Jag hörde
att du inte fick se dom
nåt. Va tråkigt :-(. Vi får
väl börja skramla till en
tysklands resa då ;-)
Puss.


MÅSTE BÖRJA SPARA! Seriöst. Men vi vet ju alla redan hur det kommer gå. Och dom hinner vell ha konsert i Sverige tusen gånger innan jag har råd med en resa. Så det känns ganska onödigt ;)





Kommentarer
Postat av: hanna

OKEJ HANS SKOR?!?1



MÅSTE BÖRJA SPARA! Seriöst. Men vi vet ju alla redan hur det kommer gå.



AHAHAH♥

2009-09-08 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0