Nu är helgen redan slut.

Nu har jag suttit bort hela helgen. Men så blir det när ens finaste, bästa väninna är i dalarna under hela helgen. :) Får vell försöka ha lite roligare nästa helg.
I veckan som kommer hade jag och Hanna tänkt åka till forum och shoppa lite. Jag har faktiskt presentkort på gina, hela 100 kr! Så jag får vell hoppas på att jag kommer hitta något snyggt linne eller så. Har pratat med mamma om pengarna jag behöver. Känner mig så elak när jag frågar om pengar, men jag MÅSTE verkligen ha pengarna :(

Nu när jag ändå bara sitter här och inte har något att göra borde jag göra min matteläxa och städa rummet. Men jag har ju så tråkigt, så vill inte göra saken värre och ha ännu tråkigare. Så städa rummet får jag göra någon annan dag, men matteläxan är till imorgon så den kan inte vänta, tyvärr...men gör den ikväll ändå ;)



aw <3

Kommentarer
Postat av: hanna

HOTTTT STUFFF. HAH hela 100 spänn, du hittar väl något på rean eller så.

2009-09-13 @ 17:52:19
URL: http://omoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0