Orientering kan dö

Ja, nu sitter jag här på morgonen. Ska klä på mig gympakläder, det absolut värsta jag vet att ha på mig. Det är så fult med dom där äckliga sladderbyxorna och fula skor.
Hoppas det kommer gå bra för mig idag, vill så gärna klara VG-banan, har inte lust att göra om den. Är inte så orolig nu för hur det kommer gå, men jag VET att när jag är där kommer jag nog hata livet. Jaja, efter den här dagen är allt över :)
Nu ska jag gå och göra mig klar för en ortroligt jobbig dag. Snälla, önska mig lycka till! <3


Åh, jag vet att jag typ aldrig har bilder som passar med texten, men jag hatar att ha texter utan bild.


Kommentarer
Postat av: hanna

LYCKA TILL♥

2009-09-29 @ 09:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0