TEST eller något

SNODDE DET FRÅN HANNA

Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Mathilda
När fyller du år? 3 juli
Tycker du om någon just nu? Nja, tror inte det
Jag samlar på: eh, jag är ganska bra på att samla på affischer
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ojoj, vet inte. tror jag ringer Hanna
Gillar du golf? Har aldrig spelat tror jag
Vilken tid gick du upp idag? 12
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? HAH, EH. "Hallå det är Mathilda" eller "Hallå"
Vad ska du göra imorgon? Vet inte
Var vill du bo när du blir stor? Sverige, helst i stockholm också.
Är det okej att gråta? Ja det e klart :)
När grät du senast? I tisdags när jag missade mina älsklingar ;_;
Laddar du ner musik och film från internet? Ja, fast inte film
Vad skulle du göra om du vann en miljon? KÖPA MASSA JÄVLA KLÄDER och kanske åka till tyskland :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing? Bara i öronen
Har du tatuering? Nepp  
Vill du ha barn? JA
Solar du ofta? HAHHAHAHA...oja.......... det är därför jag är så brun..... ;D
Är du bra på att laga mat? Nae tyvärrr :C
Gillar du att dansa? NEJ men jag älskade att göra det för typ...248638563 år sen
Hur vig är du? JÄTTE VIG.......
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll
Vilken ögonfärg har du? Gröngråa
Vilka hårfärger har du haft? Ljustbrunt, mörkbrunt, svart, rödbrunt, mörkrött, rött, lila, orange!
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Jaaaaa
Är du beroende av något? HAH måste nog skriva som Hanna: socker <3 OCH Bill Kaulitz....Tokio Hotel...<3333
Senaste låt du hörde? TOKIO HOTEL - HEY DU
Brukar du bädda sängen? Nej, men någon gång är jag duktig och gör det
Vem kramade du senast? Mamma tror jag
Var du glad igår? Jadå

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag samlar på: eh, jag är ganska bra på att samla på affischer



SIV NAe

2009-09-12 @ 20:39:15
URL: http://omoi.blogg.se/
Postat av: ejpen

HAHAHAHAH VIGIS<3

2009-09-12 @ 22:30:23
Postat av: du vet vem jag e

Du e inte brun

2009-09-12 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0