Livet <3

Asså, jag har aldrig, ALDRIG, varit så förbannad, sur, ledsen och besviken i hela mitt liv. Jag var så glad igår, jag skulle ju få se TOKIO HOTEL lixom , MEN SÅ KLART SKULLE VI MISSA DOM. MED TYP 2 SEKUNDER!!! Jag skojar inte. Vi MISSADE DOM! Är så jävla ledsen, känns som världen kommer att gå under. Eller den har typ det. ÅÅÅÅH!!!!!!!! Asså, borde inte bli för ledsen, dom kommer ju ha konsert här någon gång...tycker jag.
Och eftersom jag var tvungen att skolka för att få se tokio hotel (SOM JAG ALDRGI FAKKING GJORDE) så blev min mentor sur, å ringde hem till mina föräldrar. Mamma sa att jag kände mig dålig och så, så horläraren sjukanmälde mig istället. Har också ångest över att jag drog med Klara som inte ens gillar Tokio Hotel. Hon kommer också att få skäll bara för att hon kom försent till skolan. ALLT VI GJORDE VAR I ONÖDAN!!!!!!
Min mamma blev inte så sur, eller jo, men när hon såg att jag var så ledsen så blev hon lite snällare :(

Åh, den här dagen som skulle bli så JÄVLA BRA OCH LYCKAD. Den blev istället jätte misslyckad. Jag missade dom, mina allra största älsklingar någonsin ;_;


Har också jävligt ont i magen pga ALLT DET HÄR. Helvetes jävla ***************.




Kommentarer
Postat av: hanna

ASSÅ TUUKR:(<333

2009-09-08 @ 10:48:36
URL: http://omoi.blogg.se/
Postat av: klara

det gick typ bra

älskar att pappa sa att cpjelena skulle anmäla mig som skolk jag b a KJEALRKJGAELRG SNÄLL PAPPA

han är speziell

pekka att vi missa dom.seriöst suger apa.

å förlåt för att jag cutta iväg HAHA men blev faktiskt rädd

2009-09-08 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0