INGA PENGAR :(

Den här dagen gick sjukt långsamt, var astrött hela dagen. Imorgon är det musikredovisning och jag känner mig inte alls klar. Jag tycker jag skrivit för kort och dåligt, vill gör det bättre samtidigt som jag inte orkar göra det bättre.

Senare ikväll hade jag och min syrra Elin tänkt att ha lite Silent Hill kväll ;) Ska bli riktigt mysigt och kul eftersom det var ett väldigt långt tag sen. Även fast jag inte spelar (utan bara tittar på) så blir jag sjukt rädd för alla äckliga monster, dom är så konstiga :(

Btw, kom att tänka på en sak i skolan. Jag är BEROENDE av pengar just nu, seriöst. Och nu när jag behöver dom som mest har jag INGA. För typ första gången i mitt liv behöver jag pengarna till något annat än kläder. Åh, varför är jag inte rik eller något.





29 september <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonte ska gibba :)

2009-09-11 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0