Radio Hysteria

Idag kom klassfotot hem till mig. Jag ser askonstigt ut och enfotot ska vi inte ens tala om. Får ångest och börjar garva när jag tittar på det. Ser jag verkligen ut sådär? :(
Skoldagen gick ganska snabbt tycker jag, har engelska läxa till imorn men den gör jag senare. Oh my god, imorn är det fredag och då ska jag träffa Hanna och så ska släkten fira min kusin Michell som fyllde 11 år idag. Hanna ska också sova här då(hoppas jag). Vet inte vad vi ska göra riktigt men om jag hade haft pengar hade jag velat gå på bio eller något, var så länge sen vi två gjorde det tillsammans.

Åh va små vi var ;_; Hanna, du är så söt på den bilden <3<3<3



Snart släpps Paramores och Tokio Hotels nya album, orkar inte vänta längre!!! Blir också hyper när jag tänker på att jag ska se Paramore, på riktigt. Det känns så overkligt! För ett och ett halvt år sen skulle jag se dom här i stockholm men deras konsert blev inställd. Hoppas det inte händer igen, men det tror jag inte :P




Btw, nu finns det nya Tokio Hotel tröjor *_*




Så fina!

Fast är ganska mycket extra kär i den här.


Kommentarer
Postat av: hanna

tyckte de två tröjorna högst upp var finast, spec den till vänster för hans kropp ser lite askul ut<3<3<3 syns att det verkligen var pappa-helg på bilden på oss för man kan ju se hur fint klädd jag var. TUUKR I MISSING.

2009-09-17 @ 15:53:22
Postat av: hanna

OCH JAG MÅSTE FÅ SE SKOLFOTOT

2009-09-17 @ 15:53:58
Postat av: tilla

hanna: ååååh visste att du skulle tka det. typiska hanna tröjor (okej inte riktigt men du fattar)



HAHAHHA NEJ MEN DU VA FINT KLÄDD, DET E BARA JAG SOM SER UT SOM ETT RUNK

2009-09-17 @ 15:55:09
Postat av: hanna

såg nu att han satt ner på tröjan längst upp till vänster, trodde han var mitt i ett hopp. förlåt ska sluta spamma.

2009-09-17 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0