Muffins!

Okej, jag och Hanna drar nog till forum imorgon och jag hoppas på att jag kommer hitta något för 100 kr på gina. Det ska bli jätte kul att få träffa min tuuk igen<3 Inte för att vi har varit ifrån varandra så länge..men ändå.
Just nu håller mor min på att baka muffins. Jag vill att de ska bli klara nu för jag är SÅ JÄVLA SUGEN PÅ NÅGOT SÅ JAG DÖR. Har också tråkigt. Ovanligt. Har suttit och sparat bilder på Tokio Hotel också, det är också...väldigt ovanligt.







Men nu är muffinsarna klara, så ska gå ner och ta en..eller två, tre. :)

Okej är tillbaka, det blev två st.

Kom på att jag kanske borde tagit bild på dom, men kom på det när jag redan ätit upp dom :)

Kommentarer
Postat av: hanna

JO DET VAR VISST LÄNGESEN♥

2009-09-13 @ 17:51:06
URL: http://omoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0