En månad kvar nästan. Omg.

Nu har jag broderat jättelänge, men ändå inte kommit någon vart typ. Ska ta en paus nu för har varit väldigt duktig. Tråden tog slut också så jag har faktiskt en ursäkt till att sluta.

Det enda som gör mig glad den här sura veckan är att det nästan bara är en månad kvar till Tokio Hotel konserten. Oh my god.. Jag har fortfarande inte fattat att jag ska se dom. Jag kommer vara död 837568365 år efter. Känns så konstigt. Efter tre år så ska jag ÄNTLIGEN få se dom! Dreglar bara av att tänka på det.


Kommentarer
Postat av: jasmine

Det är helt sjukt var nära det är nu :D Räknar ner på mobilen efter varje dag och nu står det 32 ;)

2010-02-01 @ 20:36:05
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: Mathilda

jasmine: Jag veeet _ Omg.. jag har inte fattat det ännu!

2010-02-01 @ 20:41:49
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: NILS

hahaha aw önskar nästan att jag gillade dom lika mycket som jag gjorde för typ 2 år sen, skulle vara så jävla härligt att se dom då:( om jag hade gillat dom asså HAHAH

2010-02-02 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0