..

Är så jädrans förbannad. Blev på sådant dåligt humör helt plötsligt. Vill bränna upp allt jag ser. Det ligger kattspya över hela golvet och jag får lust att dra kattjäklarna i svansen, hårt. Jag är så trött, ååååååÅÅÅÅH! Och imorgon har vi nationellaprov i svenska och sen så ska jag åka med min pappa och kolla min hörsel. Hatar sjukhus. Känns som att jag åker dit en gång i kvarten och undersöker mig. Hatar det. Och så kommer dom säkert säga att det är något fel på min hörsel och så kommer dom säga att jag måste ha någon jävla apparat på öronen eller äta något skit för att bli bättre eller säga att jag inte får lyssna på så hög musik för det kan skada mina små äckliga bajsiga öron.

Vill slå ihjäl allt och alla just nu.

:)

Usch vad jag verkar elak. Är jag såhär elak i verkligheten också? :(

Kommentarer
Postat av: veronica

nej det är du inte, vi är ju änglar

2010-02-08 @ 21:38:21
Postat av: Mathilda

veronica: just ja.. så var det ;)

2010-02-08 @ 22:13:44
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: hana

gick det bra hos läkaren min vän?

2010-02-09 @ 15:02:33
Postat av: Mathilda

hanna: Jadå :)

2010-02-09 @ 17:33:25
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0