Helgen = lerfigur

Nu har jag suttit med den där jävla lerfiguren (arbetsprov till gymnasium) hela helgen och jag är fortfarande inte riktigt klar. Skulle jättegärna vilja ta sönder den om det inte vore så viktigt att behålla den hel. Den är skitful och jag blir irriterad bara av att titta på den. Senare på kvällen så ska jag rita klart stilleben också, så när den är klar så har jag nästan bara två teckningar kvar att göra. Vet exakt vad jag ska göra på den ena, men den andra har jag fortfarande ingen aning om. Det är så jäkla svårt :(

Och nu så jävlar, är det bara 4 dagar kvar ;)

"Yoohoo...Party." 1:12

HAHAHGHAGAGHAH, och så det bästa "Naaum, naumm"  2:30  HAHAH asså, Tom och hans ljud <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0