Intressantare inlägg för man leta efter.

Dagen har varit riktigt trevlig och slapp. Gick till ica med Veronica och köpte massa godis som vi senare tjockade i oss. Mår illa som tusan nu, heheh. Innan jag gick hem ifrån henne så dog jag på vägen ner från hennes rum. Började fnittra jätte mycket. Och det är ju typiskt mig att börja asgarva när man egentligen ska vara tyst (hennes föräldrar sov). Och så frågade ju Veronica varför jag skrattade såklart, men jag kunde inte svara för kunde inte sluta skratta. Grejen jag skrattade åt var inte ens rolig. Fick en bild i huvudet av att jag skulle ramla ner för trappan jag gick i och att jag samtidigt skulle råka dra ner alla tavlor på väggen. Kul. Hahaha...ha-ha..

När jag skulle gå hem sen så vågade inte Veronica följa med mig för att det var läskigt ute, och då fick jag gå själv. Men jag ringde henne så vi pratade ända tills jag kom hem. Låter som Veronica bor 256472356 mil ifrån mig, men det gör hon inte... Hon bor typ en lång trappa ner ifrån mig typ, bara. Men skitsamma. Bajs. Trappan e läskig. Brukar sjunga när jag går i den själv. Måste se riktigt obehagligt ut. Tänk om någon skulle se mig liksom. En liten tjej som går och sjunger i döds-trappan för sig själv. Jaja. Nu babblar jag på om massa intressanta saker. Ska inte tala om för mycket om mitt liv för er. Ni kanske blir avis på allt spännande jag är med om..


så söta <3


Kommentarer
Postat av: hanna

trodde de höll i handen!"

2010-02-07 @ 12:27:43
Postat av: Mathilda

hanna: trodde jag också först

2010-02-07 @ 20:11:55
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: veronica

jag me

2010-02-07 @ 21:51:41
Postat av: jakob

jag med XD

2010-02-08 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0