Jag gillar inte att brodera.

Älskar att plugga. Så trevligt. Vill slå ihjäl fysikboken och knöggla ihop min jävla slöjdläxa. HATAR att brodera. Hur jag än gör så blir det fel. Känns inte riktigt som om att jag kommer bli en sån där duktig mormor/farmor som sitter och stickar och broderar.. Jaja, jag ska försöka bli klar med skiten nu så jag kan få sitta och sega sen. Får ont i magen när jag tänker på att vi har så mycket prov/läxor/inlämningar den här veckan. Jag ORKAR inte.



HAHA, nej va söt hon är. <3 Om ni undrar vart mitt täcke är så är det runt mig. Attans, vad kallt det är.

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHHAAH MURANSA

2010-02-01 @ 15:50:12
Postat av: hanna

miranda*

2010-02-01 @ 15:50:32
Postat av: Mathilda

hanna: HAHAH MURANSA

2010-02-01 @ 15:53:52
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0