Kort dag

Vi hade kort dag idag så jag är hemma redan nu. Kan säga att jag fick lite trevliga problem den andra lektionen :) <3<3<3<3

Känns konstigt när man inte har några läxor. Jag får liksom göra vad jag vill nu. Okej, jag har en läxa, men den går förhoppningsvis snabbt å göra.

Kan föresten inte sluta att bli depremierad när jag är ute eller tittar ut. Hatar vinter. Vill ha sommaren här nu. När Hanna var här igår så satt vi och lyssnade på sommarmusik och skrev en lista på vad för något vi ska göra i sommar. ÅÅÅÅÅÅÅH, längtar så otroligt mycket :(((

Kommentarer
Postat av: hanna

vi kommer iallafall inte vara rastlösa de två första sommarveckorna♥ åh jag längtar :(

2010-02-15 @ 22:54:30
Postat av: Mathilda

hanna: VI SKA HA SÅ JÄDRANS ROLIGT ILSKA

2010-02-16 @ 21:58:36
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0