Mina ögon kommer att ploppa ut.

Den här dagen gick också snabbt för att vara en torsdag. Den var helt okej och det gick faktiskt bra på provet :)

Är jäkligt trött just nu. Har konstig huvudvärk och det känns som om att mina ögon kommer ploppa ut från min skalle snart. Vill gå och lägga mig och sova lite, men det är nog inte så smart för då kommer jag inte kunna somna ikväll.

Fredagen kommer bli slapp. Vi slutar klockan två och sen så ska jag till forum med Klara (KLARA DU FÅR INTE ÄNDRA DIG NU) och försöka hitta en present till min bästa väninna, Hanna. Efter det ska jag hem och där kommer det då vara lite folk eftersom vi ska fira min systers och min pappas födelsedagar. Trevligt :) Senare på kvällen sen så ska jag gå hem till Veronica och sova där. Klara ska också sova där, hehe. Mycket ovanligt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick för mig att du skrev att jag var en lejoninna! eksajting wit de present

2010-02-11 @ 18:53:19
Postat av: Anonym

från hanna

2010-02-11 @ 18:53:32
Postat av: Mathilda

hanna: HAHAHHAHAHHAAHHAHHAA

2010-02-11 @ 19:11:42
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0