Sommar kom hit!!!!

Ni förstår inte hur mätt jag är nu. Åt tre pizzabitar och blev asmätt. Knasigt.. :1
Klockan är bara halv 7 och jag är så himla trött. Funderar på att typ gå och lägga mig klockan 8... Men får se hur det blir med det. Kommer säkert komma på något onödigt att göra framför datan just då och så kommer jag sitta uppe några timmar till. Typiskt mig att helt plötsligt få för sig att se en film så där lagom sent..

Har helgen fullbokad, tror jag. I alla fall, så känns det som om att jag inte kommer kunna göra de sakerna jag planerat för har massa andra grejor att göra. Men jag kommer göra dom roliga sakerna före de tråkiga/nödvändiga grejerna ändå. Har ju faktiskt planerat att gå på bio med Hanna, och det är så himla mysigt :(

Usch, får ont i magen när jag tänker på att det är vinter. Jag vill ha sommar nu!!!!!! Och längtar ännu mer till den när jag ser dom här bildern.



HAHA, förlåt men båda ser ut som typ gollum.


Och här schteeks det..


Hohoho ;)



Kommentarer
Postat av: hanna

skulle vi ta det fredag till lördag eller lördag till söndag? för är det på lördagen måste jag upp tidigt på söndagen, så du är medveten om det!



åt världens godaste pizza förut btw :D:D

2010-02-09 @ 21:33:48
Postat av: Mathilda

hanna: vill helst tare på lördagen :)

2010-02-09 @ 21:39:25
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: Malin

dreggel

Om 11 dagar står jag och hoppar till deras underbara musik. Har fortfarande inte fattat att jag faktiskt ska få se dom.

2010-02-14 @ 13:39:40
URL: http://lunsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0