Ett inlägg till Klara.

TJA KLARA HOPPAS DU HARE BRA DÄR BORTA DIN LILLA ENGELSKASKIT! =D

Jag och Vero saknar dig. Eller jag saknar dig, vet inte om ejpen gör det men antar det... ;) I alla fall så har vi varit i forum och sickla, festligt va? Jag köpte ett linne, shorts och nagellack:) Spännande. Såg ingen bussman i sickla heller, ovanligt. En gubbe stirrade jättemkt på oss på bussen, vill bara säga det. Så du vet.
KOMMER KÄNNA MIG FETT ENSAM på min födelsedag förresten ;_; Alla är borta. Typ hela min släkt åker utomlands och till peace & love. Det suger. Men min lilla ejp Vero kommer vara här på min födelsedag. Det är bra :) Vi ska på John Fogerty på fredag och jag har lite ångest, men Vero är....lugn. Hon typ kommer så fort hon tänker på det. Men det ska bli trevligt om man bortser från den häftiga musiken och de sexiga gubbarna som kommer att vara där.

JAG HAR HITTAT NY MUSIK, SOM ÄR SKITBRA. Faktiskt. Dom äger. :) Tegan and Sara ftw <3<3<3 Lyssnar på dom nu tack vare en viss NILS (VENNE OM DU LÄSER MIN BLOGG LÄNGRE MEN OM DU GÖR DET SÅ TACK <3)

Nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack.

HA DET SÅ KUL OCH HÄLSA FRU SNODNGTNGT FRÅN MIG!!! Gör det. Snälla.

<3


Kommentarer
Postat av: vero

JA JAG SAKNAR DIG KLARA DIN <3<<33<3<3.

och hälsa från mig oxå1

2010-06-29 @ 17:10:27
Postat av: Anonym

Åååh vad jag saknar mina ejps, dwt e bara två veckor kvar här nu. Bara...........

Jag kommer ringa o terrorisera dig på frin födelsedag så du måste svara! Det blir antagligen på kvällen efter mitt kvällste med snodgrass (<3)

ps. Garvade Asmkt åt att ipoden rättade "ejps" till juice. Högt o klart så hundarna började skälla. Jag har förresten börjat avsky hundar, dom e så jävla äckliga. Gillar bara den blinda huden som går in i köksluckorna, de e liksom min homie.



Ps 2. Känner mig brutalt hedrad över att fått ett eget inlägg, fenk jos wäri mattzch :)

nej nu måste jag fan sluta skriva uppsatslånga kommentarer på din blogg, fru snodgrass ropar DINNER med hennes tuppjuckande lilla röst. Bäst jag går HEeJJJDÅåÅåpPp förlåt im dn här kommentaren blev cp. Det e omöjligt att skriva

ha det så asbra i sverige, jag kommer lida med dig på fredag med John Fogerty. Kommer verkligen det



<3<3<3

2010-06-29 @ 17:57:12
Postat av: nils

LÄSER DIN BLOGG OK<3 vet inte om du läser min men jag länkade den osv............aa. HEHE<3

2010-06-30 @ 23:23:44
URL: http://cosmicdices.blogg.se/
Postat av: NILS

vet inte vart jag ska få tag på dig så GRATTIS!!!!!!!!<3333333333333333

2010-07-03 @ 02:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0