ÅÅÅH!



Asså åååh, varför just mitt rum?

Vad- OMG DEN RÖR SIG!!!!

Vad ska jag göra med den? :( OMG DEN SPRINGE SKITNSABBT OMG SDFJKHGKZDR

okej andas den e i taket nu. Måste hämta pappa.


--

Inlägget skulle jag egentligen lagt upp igår, men eftersom att äckelspindeln satte sig i taket ovanför datan så kunde jag verkligen inte lägge upp det. Och pappa var inte till någon stor hjälp, han ville inte hjälpa mig att ta bort den. Inte mamma heller. Hon sa att jag inte kunde srkika varje gång det var en spindel i huset (jag hade sett två stycken innan samma dag). Iallafall, senare så kastade jag en kudde på spindeln och då ramlade den ner på golvet. Nu vet jag inte vart den tog vägen. Men den kommer säkert visa sig när jag håller på att städa rummet.

Kan också tillägga att det var skitjobbigt att försöka sova när jag visste att en spindel existerade i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: hanna

NEJ TUK DEN VAR JU BRUTAL

2010-05-20 @ 17:23:46
Postat av: Mathilda

hanna: HAHHA JA VET. Jävligt liten egentligen.. men den var så ekklig

2010-05-20 @ 17:49:33
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: Apor i Frankrike

HAHhaahahHz kuddeee SNALLA

2010-05-20 @ 18:28:51
Postat av: nils

ASSÅ ÅH USCH ORKAR INTE:(

2010-05-21 @ 05:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0