Snaaart sommarlov

Hade lovat mig själv lite att nästan bli klar med SO/Svenska-uppsatsen idag, men efter ett par timmar orkade jag inte mer. Det är meningen att man ska ha med tre rubriker i uppsatsen och jag har bara lyckats att få fram två. Det är omöjligt att hitta en tredje som är bra. Snopp alltså...

Är vädligt trött just nu. Borde verkligen sova för att imorgon börjar vi klockan 08.00 och slutar klockan 16.00, direkt efter det så ska jag gå och klippa mig + slinga håret. Oj, får ju inte glömma att jag ska plugga inför musikprovet och göra klart SO/Svenska-uppsatsen :D! <3

Här får ni en tjusig bild.




Förresten så är det bara två veckor kvar till balen nu och jag har ingen klänning. Känner mig inte alls stressad :) Ska kolla efter klänning på söndag med Ida.

Kommentarer
Postat av: videoGirl

Fin blogg! Allt bra med dig? :)

2010-05-29 @ 13:11:03
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: hanna

nu har det skett en massa med dig, uppdatera!:8

2010-05-30 @ 21:45:47
Postat av: Jakob

HIPP HURA FÖR ATT MATHILDA HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN !! DA DA DA DA

2010-06-01 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0